1. ZAMELDOWANIE
Gdzie mogę się zameldować?
Poniżej mapka kompleksu Lake Hill Resort & SPA i Lake Hill Apartments. Główna recepcja znajduje się w naszym Hotelu. To właśnie tam zameldujesz się
i otrzymasz wszystkie najważniejsze informacje na temat Twojego pokoju i pobytu oraz będziesz mógł uregulować należności.
Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności apartamentów.
Przed wcześniejszym przyjazdem prześlij zapytanie na adres: rezerwacja@lakehill.pl lub zadzwoń tel. 724 888 800.
Co muszę przygotować, by zameldować się w Apartamentach?
Do zameldowania potrzebne jest tylko imię, nazwisko i ewentualnie numer rezerwacji.
Kiedy mogę rozliczyć swój pobyt?
Podczas zameldowania rozliczany jest pobyt, a wszelkie dodatkowe usługi powinny być płacone przy składaniu zamówienia.
2. RESTAURACJA I POSIŁKI
Jak wydawane są śniadania?
Obecnie śniadania serwujemy na wynos.
Gdzie i kiedy mogę odebrać swoje śniadanie?
Zapraszamy po odbiór osobisty do sali restauracyjnej w budynku D na parterze. Śniadania są do odbioru od godziny 7:30 do 9:00.
Czy można dokupić na miejscu obiadokolacje?
Koszt obiadokolacji to 30 PLN/os. dorosła, 15 PLN dziecko (5-12 lat), dzieci do lat 4 bez wykupionej usługi hotelowej nie otrzymują obiadokolacji.
W sali restauracyjnej znajduje się menu obiadokolacji. Możesz także zapytać kelnera o aktualne menu.
Gdzie można odebrać obiadokolację?
Zapraszamy po odbiór osobisty do sali restauracyjnej w budynku D na parterze w godzinach 17:00-19:00.
Jestem głodny lub spragniony, a nie zapisałem się na obiadokolację. Gdzie mogę jeszcze coś zamówić?
Od godziny 11:00 czynny jest Lobby Bar w Hotelu w budynku A, gdzie możesz zamówić napoje. Po godzinie 13:00 startuje nasze menu Lobby Baru, które możesz zamówić na wynos. Natomiast w godzinach 19:00-22:00 otwiera się Snack Bar w budynku D w sali restauracyjnej. Możesz zamówić u kelnera jedzenie z karty Snack Bar na wynos, a także napoje i alkohole take away. Cała karta napoi i alkoholi na wynos znajduje się również w Twoim apartamencie.
Moje dziecko jest głodne, czy można zamówić dodatkową obiadokolację?
Nie ma problemu! Zamów u kelnera dodatkową obiadokolację dla dziecka do 4 lat - przygotujemy ją specjalnie dla Ciebie. Koszt obiadokolacji dla dziecka to 15 PLN.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas zameldowania. Będziemy mogli wówczas odnotować Twoją prośbę i przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.
Czy można zapłacić za zamówienie na miejscu?
Płatność jest realizowana przy składaniu zamówienia. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.
3. STREFA WELLNESS
Czy strefa wellness w Lake Hill Resort & SPA jest dostępna dla gości Lake Hill Apartments?
Strefa wellness nie jest dostępna dla gości Lake Hill Apartments.
4. SERWIS APARTAMENTÓW
Czy mogę zamówić sprzątanie apartamentu?
W apartamentach serwis sprzątający jest tylko i wyłącznie na zamówienie Gościa. Koszt usługi to 100 zł.
Gdzie należy zgłosić serwis apartamentu?
Usługę należy zgłosić w Recepcji dziennej Lake Hill Apartments lub Recepcji głównej Lake Hill Resort & SPA maksymalnie do godz. 14:00.
5. WYMELDOWANIE
Do której godziny można się wymeldować z apartamentów? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Skorzystaj z opcji szybkiego wymeldowania i zostaw swoje karty od apartamentu w skrzynce przy recepcji dziennej. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji głównej.O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji.
Gdzie mogę rozliczyć pobyt? Czy jest opcja szybkiego wymeldowania?
Pobyt całościowo powinien zostać rozliczony przy zameldowaniu w Recepcji głównej. Skorzystaj z opcji szybkiego wymeldowania i zostaw swoje karty od apartamentu w skrzynce przy recepcji dziennej.
6. DODATKOWE INFORMACJE
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
W godzinach 7:00-19:00 działa Recepcja dzienna Lake Hill Apartments. Po godzinie 19:00 prosimy o kontakt z Recepcją Główną, która znajduje się w budynku A.
Czy można wypożyczyć sprzęt zimowy?
Wypożyczalnia sprzętu zimowego Oxygene w budynku Lake Hill Resort & SPA.
Tel. 516 800 556
Gdzie można przechować narty i pozostały sprzęt sportowy?
Oznaczona narciarnia znajduje się na parterze w budynku C i D.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Umów się indywidualnie na zabiegi. Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin.
tel. 784 066 275
mail: lakehill@la-perla.pl
Jestem tutaj pierwszy raz i chciałbym lepiej poznać okolicę, od czego mam zacząć?
Zapytaj w Recepcji dziennej o mapkę okolicy, gdzie znajdziesz najbliższe atrakcje.
- Off-Road samochodami terenowymi,
- Tematyczne wycieczki z lokalnym przewodnikiem,
- Trasy rowerowe singletrack,
- Trasy spacerowe wokół Zalewu Sosnówka.
Szczegółowych informacji udzieli Recepcja dzienna lub Dział Marketingu pod numerem telefonu 724-888-811.
WiFi:
Użytkownik - lake
Hasło - hill
Numery wewnętrzne:
Recepcja: 3333
Restauracja: 3334