Pobyt obejmuje:
- minimum 2 noclegi w komfortowych pokojach hotelowych;
- śniadania w formie bogatego bufetu;
- wyśmienite obiadokolacje w formie bufetu;
- koncert zespołu Czadersi w sobotę 26 listopada w Restauracji a'la carte;
- animacje dla dzieci w sobotę 26 listopada w Kidsroom;
- nielimitowany dostęp do strefy Wellness;
Strefa wellness obejmuje: basen rekreacyjny, wzbogacony o masaże wodne, podgrzewany basen zewnętrzny, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne, brodzik, saunę suchą i parową, a także salę fitness.
- bezpłatny monitorowany parking;
- dostęp do WiFi;
- stacje do ładowania Tesli i Porsche na terenie obiektu;
Dodatkowo proponujemy (usługi płatne):
Zapraszamy do skorzytania z naszego nowego Menu a’la carte w godzinach 15:00-22:30 w Restauracji.
Zapraszamy do Restauracji On the Hill Pasta Pizza Bar w Lake Hill Apartments, codzinnie w godzinach 15:00- 22:00
W godzinach 19:00-23:00 oferujemy usługę Room Service z możliwością zamówienia dań z menu Lobby Baru i korzystania z pełnej karty napoi oraz alkoholi. Koszt usługi wynosi 20 PLN dla zamówień z menu i 20 PLN dla zamówień na napoje i alkohole.
Bogatą ofertę zabiegów SPA w Klinice La Perla, po wcześniejszej rezerwacji terminu dzwoniąc bezpośrednio pod numer tel.:+48 784 066 275.*
Zapraszamy również do wypożyczalni rowerów elektrycznych e-bike - zapytaj o szczegóły w Recepcji.
Poza tym zapewniamy:
Bezpłatną narciarnię i rowerownię.
Dwa pokoje zabaw dla dzieci.
Rezerwując pobyt z dziećmi w Lake Hill Resort & Spa otrzymujesz :
Łóżeczko niemowlęce gratis z kompletem pościeli (ilość łóżeczek ograniczona, wymagana wcześniejsza rezerwacja).
Dziecko do lat 4 śpiące z rodzicami na jednym łóżku pobyt gratis.
Pobyt dziecka od 5 do 12 lat ze zniżką.
Polityka wobec zwierząt:
Jesteśmy hotelem przyjaznym dla zwierząt – opłata 120 PLN za dobę.
Zakres i forma świadczonych usług uzależniona jest od obowiązujących obostrzeń nałożonych na obiekty hotelowe w trakcie trwania pandemii Covid-19.
*Zabiegi w SPA mogą być zrealizowane po wcześniejszej rezerwacji w recepcji Kliniki La Perla. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zabiegów z powodu braku wolnych miejsc wynikających z niedokonania wcześniejszej rezerwacji.