BEZPIECZNA PRACA
Nasi pracownicy:
- Przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.
- Regularnie dokonują dezynfekcji rąk z użyciem środka dezynfekcyjnego na bazie alkoholu oraz dbają o higienę swoją i miejsca pracy.
- Przed przystąpieniem do pracy obowiązkowo myją ręce wodą z mydłem.
- Zachowują obowiązkowy dystans od rozmówcy min. 1,5 m.
- Przyjeżdżają własnymi środkami lokomocji - rekomendujemy pracownikom unikanie dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej.
- Przypadku podejrzenia wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie pozostania w domu i skontaktowania się z lekarzem.
- Zaopatrzeni są w maski, przyłbice, rękawiczki jednorazowego użytku, jednorazowe fartuchy fizelinowe.
- Przeprowadzają dezynfekcję stanowisk pracy po każdej zmianie.
- Regularnie wietrzymy i ozonujemy pomieszczenia po każdym pobycie gości.
- Ograniczamy do minimum zebrania i narady, preferujemy kontakt mailowy i telefoniczny.
- Zmniejszyliśmy liczby pracowników korzystających ze wspólnych obszarów w danym czasie.
- Wprowadziliśmy obowiązek stosowania środków ochrony osobistej przez dostawców hotelu.
- Opracowaliśmy procedury postępowania na wypadek podejrzenia wystąpienia sytuacji zakażenia oraz przeszkoliliśmy w tym względzie personel.
- Stanowiska pracy oddalone są od siebie o minimum 1,5 m.
BEZPIECZNY POBYT
- Przy wejściu do Hotelu i restauracji ustawiliśmy urządzenia bezdotykowe z płynem do dezynfekcji rąk.
- W recepcji, TV oraz przy regulaminie hotelu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
- Dla naszych Gości udostępniliśmy w recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza. W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją.
- Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem lub płynem do dezynfekcji zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach.
- Zachęcamy Gości do utrzymania bezpiecznych odległości w kontaktach osobistych.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
POKOJE
- Regularnie wymieniamy powietrze i ozonujemy pokoje po każdym pobycie przez minimum godzinę.
- Dokładnie czyścimy i odkażamy z najwyższą dbałością wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, klamki, włączniki, sterownik, pilot do telewizora, telefon.
- Ograniczyliśmy rutynowe sprzątanie pokojów, które teraz odbywa się jedynie na życzenie gości.
- W każdym pokoju w łazience znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk.
- Pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej ( przyłbica, rękawiczki, fartuch flizelinowe, maski). Po zakończeniu pracy w danym pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju takie rzeczy jak pościel, ręczniki, szlafroki.
- Po każdym gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie pokoju oraz dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych, w tym ozonowanie.
RECEPCJA
- Wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi min. 2 metry.
- Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Ograniczyliśmy czas obsługi gościa do niezbędnego minimum, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi.
- Rekomendujemy naszym Gościom dokonywanie płatności bezgotówkowych.
- Regularnie dezynfekujemy całe wyposażenie recepcji tj. blat, terminale płatnicze, karty meldunkowe, karty do pokoi, długopisy, tablety, klawiatury, sprzęt komputerowy, telefony.
- Na blacie recepcyjnym zamontowaliśmy przegrodę ochronną.
- Stanowiska recepcyjne oddalone są od siebie o 1.5m.
- Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekcyjnych w holu recepcyjnym.
- Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i zobowiązania się do ich przestrzegania.
- W celu uniknięcia kolejek rekomendujemy uregulowanie płatności za pobyt podczas check-in lub dzień przed wyjazdem.
- Wietrzymy hol recepcyjny codziennie przez minimum godzinę.
RESTAURACJA
- Przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, każdy gość korzystający z niej ma obowiązek dezynfekcji dłoni.
- Posiłki serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi rządu. Więcej informacji znajdą Państwa w informatorach hotelowych lub w Recepcji.
- Dokonujemy codziennej wentylacji restauracji przez minimum 1 godzinę.
- Sztućce, trzymane są pod bakteriobójczymi lampami UV.
- Personel obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych, maseczkach oraz przyłbicach, które wymieniane są regularnie.
- Nasi kucharze pracują w rękawiczkach, maseczkach, przyłbicach.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu.
- Produkty wykorzystywane do produkcji posiłków trzymane są pod lampami UV.
- Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.
LOBBY BAR
- W strefie Lobby Bar znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
- Obsługa wyposażona jest w maski ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz przyłbice.
- Każdorazowo dezynfekujmy wyposażenie Lobby Baru (expressy, shakery).
- Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.
SALE KONFERENCYJNE
- Wszystkie nasze pomieszczenia konferencyjne są regularnie wietrzone.
- Przed salami bądź w salach znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
- Po zakończonych spotkaniach sale są wietrzone, czyszczone i ozonowane, a ich wyposażenie takie jak włączniki, projektor, rzutnik, sterowniki, klamki podlegają dezynfekcji.
- Układ krzeseł w salach konferencyjnych odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w odstępach minimum 1,5 metra.
KIDS ROOM
- Pomieszczenie dedykowane dzieciom podlega codziennej dezynfekcji i sprzątaniu.
- Na bieżąco prowadzimy dezynfekcję zabawek, z których korzystają najmłodsi.
- Prowadzimy regularne przerwy techniczne Kids Room’u (minimum raz na dwie godziny).
- Wycofaliśmy pluszowe zabawki dla dzieci.
SIŁOWNIA / SPORT
- W siłowni znajdują się środki do dezynfekcji sprzętu, a także wprowadziliśmy dystans pomiędzy urządzeniami fitness.
- Działanie siłowni uzależnione jest od aktualnych wytycznych sanepiu oraz rozporządzeń rządowych.
WELLNESS
- Strefa Wellness działa zgodnie z obowiązującymi wytycznymi rządu. Więcej informacji znajdą Państwo w informatorach pokojowych lub w Recepcji.
- Otworzyliśmy jedno wejście na basen obok ratownika.
- Przygotowaliśmy pojemniki na klucze do szafek (po ich użyciu) w celu ich dezynfekcji.
- Ograniczyliśmy wydawanie ręczników basenowych, goście używają ręczników z pokoi hotelowych w szczególności w saunie i na leżakach basenowych.
CZĘŚCI WSPÓLNE
- Udostępniliśmy w miejscach ogólnodostępnych bezdotykowe podajniki środków do dezynfekcji rąk.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia dłoni.
- Regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze, przyciski w windach, siedzenia i stoliki w strefach ogólnodostępnych.
- Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
- Na terenie hotelu ustawione zostały kosze na śmieci umożliwiające segregację otwierane bezdotykowo.
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych.
- Części wspólne czyszczone są przez osoby wyposażone w niezbędny sprzęt ochronny tj. rękawice jednorazowe, maseczki oraz przyłbice.