Hotel na konferencje w górach to doskonałe miejsce na organizację sesji strategicznych lub przeprowadzenie standardowego szkolenia dla grupy kilkudziesięciu osób. Taka inicjatywa wymaga od realizatora odpowiedniego wyboru w zakresie miejsca spotkania, ustalenia czasu trwania konferencji oraz ilości spotkań. Ważna jest także selekcja innych priorytetowych elementów m.in. nagłośnienie, ekran, mównica, Wi-Fi, laptop i wiele innych. Zatem, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego hotelu w górach na organizację konferencji? Wszystkiego dowiesz się tutaj!
Kompleksowa obsługa konferencji i imprez firmowych
Bez względu na charakter imprezy – obsługa wydarzeń firmowych i konferencji to wymagające zadanie, do którego potrzebny jest zgrany i profesjonalny zespół, odpowiednio wyposażone pomieszczenia, a przede wszystkim doskonała lokalizacja. To wszystko znajdziesz w Hotelu Lake Hill Resort & SPA w Sosnówce. Warto również wziąć pod uwagę oferty SPA, które w połączeniu z profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, będą idealną zachętą, nawet dla najbardziej wymagającego gościa.
Przed dokonaniem ostatecznego wyboru, należy zastanowić się, jakie elementy wyposażenia powinny posiadać konkretne sale konferencyjne w górach. W zależności od potrzeb mogą to być m.in.:
klimatyzacja;
dostęp do internetu;
projektor;
rzutnik slajdów;
ekran;
flipchart;
nagłośnienie stacjonarne;
mikrofon.
Bardzo istotnym elementem jest akustyka i prawidłowe oświetlenie. Nasza obsługa zadba również o prawidłowe ustawienie sali, by uczestnicy mogli w pełni skupić się na omawianych kwestiach. W zależności od liczby gości i przeznaczenia, nasze sale konferencyjne są przygotowywane w taki sposób, aby zapewnić maksymalny komfort podczas spotkania.
Menu konferencyjne
Hotel konferencyjny jest doskonałym miejscem wypoczynkowym, nawet poza spotkaniami biznesowymi. Nasi Goście mogą skosztować zarówno sezonowego menu a’la carte w restauracji, jak i skorzystać z menu konferencyjnego ustalanego indywidualnie przez przyjazdem grupy. Możliwość spróbowania lokalnych przysmaków oraz alkoholi przy wspaniałym widoku na Zalew i całe pasmo górskie, to tylko przedsmak udanej konferencji w Hotelu Lake Hill Resort & SPA.
Luksusowe noclegi
Nasz hotel konferencyjny w górach został wykończony w standardzie cztero-gwiazdkowym, gdzie pokoje utrzymane są w minimalistycznym stylu z wykorzystaniem naturalnych surowców – drewna czy surowego betonu. Wyposażone są w podstawowy aneks kuchenny z lodówką, a w zależności od typu pokoju posiadają rozkładane sofy i łóżka pojedyncze lub podwójne. To dość ważna kwestia w przypadku organizacji spotkań biznesowych dla większej liczby osób, kiedy organizator zobowiązuje się do zapewnienia noclegów w pojedynczych pokojach. Dodatkowo poza spotkaniami biznesowymi i sesjami strategicznymi, Goście mogą bez limitu korzystać z hotelowej strefy Wellness, która składa się zarówno z basenów wewnętrznych, jak i zewnętrznych, jacuzzi oraz saun. To idealne miejsce na relaks wśród górskich widoków, gdzie można odpocząć po ciężkim dniu dyskusji i odetchnąć świeżym powietrzem.
Nowoczesne sale na konferencje w górach
Nowoczesne sale na konferencje w górach powinny być klimatyzowane i oferować bezprzewodowy dostęp do internetu. Przy selekcji konkretnych propozycji należy zwrócić uwagę na powierzchnię, wyposażenie oraz ilość osób, które mogą znaleźć się w danym pomieszczeniu. Biorąc pod uwagę ofertę www.lakehill.pl, możemy zaproponować małą salę konferencyjną o wymiarach 50m2 idealną dla grup maksymalnie 40-osobowych, a także dużą salę konferencyjną, która świetnie sprawdzi się w przypadku większych konferencji – do 160 osób.
Do wyposażenia naszych sal konferencyjnych zaliczamy m.in.:
klimatyzację;
nagłośnienie stacjonarne;
dostęp do internetu;
flipchart;
ekran;
projektor;
rzutnik slajdów;
sprzęt TV/video;
odtwarzacz DVD i mikrofon.
Jesteś zainteresowany otrzymaniem spersonalizowanej oferty biznesowej? Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży w celu omówienia wstępnej propozycji.
Kierownik Sprzedaży Magdalena Nowakowska
Tel. +48 724 99 99 77
magdalena.nowakowska@lakehill.pl
Kacper Muszyński
Anna Janczarska
Salomea Pletenicka
Active Sales Manager
salomea.pletenicka@lakehill.pl
Hala Eventowa
Położona w hotelowym ogrodzie hala eventowa to idealne miejsce do organizacji dużych eventów, konferencji. Do Państwa dyspozycji jest ponad 500 metrów kwadratowych, z przeszklonymi ścianami, otwartą, zieloną przestrzenią oraz niepowtarzalnym widokiem na Zalew Sosnówka i Karkonosze. W pełni wyposażony i klimatyzowany obiekt z zapleczem kuchennym daje nieograniczone możliwości.
Sale konferencyjne
W pełni wyposażone w multimedia dwie sale konferencyjne z możliwością połączenia sąsiadujące z hotelową restauracją dają nieograniczone możliwości realizacji różnych wydarzeń, szkoleń i meetingów.
Oferujemy również salę konferencyjną w Lake Hill Apartments - nowoczesna, przestronna z dostępem do światła dziennego idealnie sprawdzi się pod organizację szkoleń, eventów i wieczornych przyjęć. Dużym atutem sali jest także bezpośrednie wyjście na taras od strony lasu.
Wybór hotelu na konferencje w górach – podsumowanie Wybór hotelu na konferencje w górach to trudna decyzja, ponieważ trzeba zastanowić się nad wieloma aspektami i porównać oferty z różnych miejsc. Z naszej strony możemy zapewnić przede wszystkim profesjonalne podejście, które podparte jest latami doświadczenia w organizacji mniejszych konferencji, sesji czy spotkań biznesowych, jak i większych eventów. Zachęcamy do kontaktu w celu omówienia Twoich potrzeb i oczekiwań, a wówczas będziemy w stanie przygotować ofertę indywidualnie dopasowaną.