Lake Hill Resort & Spa, Sosnówka
, Sosnówka

Regulamin hotelu

Przyjazd
Wyjazd

Regulamin hotelu

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Regulamin hotelu

Regulamin Lake Hill Resort & Spa

 

§ 1

Przedmiot Regulaminu

        Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia  dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych (procesowych), w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. 

       Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie

LAKE HILL RESORT & SPA

ul. Tyrolska 2G, 58-564 Sosnówka

         Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej.

       Opiekunem gościa jest Recepcja hotelowa.

 

 

§ 2

Doba Hotelowa

      Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.

    Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do 11:00 dnia następnego.

       Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania z Hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

        Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy  przedłużenia pobytu Gościa w hotelu, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

 

 

    § 3

Rezerwacja i meldunek

    Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią i obowiązek wypełnienia oraz podpisania karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty/klucza do pokoju.

      Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

        Osoby spoza hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 6:00 do godz. 22:00. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną w kraju nie ma możliwości goszczenia osób niebędących gośćmi Resortu. 

  Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania depozytu gotówkowego lub blokady środków na karcie płatniczej/kredytowej w wysokości należności za cały pobyt oraz dodatkowo 100 PLN/dobę na dodatkowe usługi.

       W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Hotel nie ma obowiązku zwrotu opłaty za daną dobę hotelową.

 

 

§ 4

Usługi i usługi dodatkowe

     Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

    W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji Hotelu, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:

Warunki do pełnego wypoczynku;

Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;

Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;

Dezynfekcję pokoi oraz części wspólnych Hotelu;

Sprzątanie Hotelu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;

Sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.

Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy następujące usługi:

Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;

Budzenie o wyznaczonej godzinie;

Przechowywanie bagażu Gościa – Hotel może odmówić przyjęcia bagażu, przechowywania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz nie mających cech bagażu osobistego;

Sprzątanie pokoju podczas pobytu - m.in. wymiana pościeli, ręczników, odkurzanie, dezynfekcja;

Serwis sprzątający odbywa się raz dziennie na życzenie gościa, zgodnie z instrukcją dostępną w pokoju, w godzinach 9:00-19:00 i nie przysługuje w dobie zameldowania;

Zamawianie taxi.

 

 

§ 5

Odpowiedzialność Gości

         Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 16 lat powinny znajdować pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

        Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Hotel zastrzega sobie prawo do odrębnej i indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.

       W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz opuszczenia Hotelu.

       Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.

Gość przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wydaną kartę do pokoju, która stanowi jednocześnie potwierdzenie zamówień dodatkowych rozliczanych na recepcji, m.in. usług realizowanych w Restauracji Lake Hill Resort & SPA czy Lobby Barze. W razie zgubienia lub zniszczenia karty, pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN.

W przypadku nieuzasadnionego uruchomienia ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP na korytarzu hotelu, Gość zostanie obciążony karą w wysokości 3000 PLN.

 

§6

Odpowiedzialność Hotelu

         Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

      Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy każdym innym miejscu na terenie hotelu.

 

 

§7

Zwrot Rzeczy Pozostawionych

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa powyższe przedmioty przez okres 40 dni, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze przechowywane będą przez okres 24 godzin.

 

 

§8

Cisza nocna

W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.

 

 

§9

Polityka wobec dzieci

1.         Dzieci w wieku 0 – 4 lat pobyt w hotelu gratis.

2.         Dostawka dla dziecka w wieku od 4 do 12 lat - według cennika.

3.         Dostawka dla osób powyżej 12 roku życia - według cennika.

4.         Łóżeczko niemowlęce – gratis.

5.         Prośbę o łóżeczko niemowlęce należy zgłosić na etapie rezerwacji. Liczba łóżeczek ograniczona.

 

 

§10

Polityka wobec zwierząt

Hotel akceptuje zwierzęta domowe według obowiązującego cennika oraz odrębnego regulaminu dostępnego dla Gości ze zwierzętami w hotelowej Recepcji.

Najważniejsze informacje:

Gość powinien zgłosić chęć przyjazdu ze zwierzęciem podczas dokonywania rezerwacji pobytu.

Hotel nie akceptuje ras psów uznawanych za agresywne. Wykaz ras psów agresywnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku: Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.

Do Hotelu przyjmowane są jedynie zwierzęta zdrowe z książeczką zdrowia, aktualnymi szczepieniami i potwierdzeniem odrobaczania. Recepcja Hotelu może wymagać okazania książeczki zdrowia przy przyjeździe, a w przypadku braku aktualnych szczepień, ma prawo nie wyrazić zgody na przebywanie zwierzęcia w hotelu i na terenie posesji ze względu na bezpieczeństwo innych Gości.

Właściciel zwierzęcia zobowiązuje się do zapewnienia mu odpowiedniego wyposażenia np. smyczy, obroży, kagańca, legowiska, kuwety, miski do karmy i wody, żwiru, woreczków na odchody. W hotelowej recepcji dostępne są miski na karmę i wodę w liczbie ograniczonej.

Niedopuszczalne jest korzystanie z hotelowych ręczników i pościeli na potrzeby zwierząt. Hotel nie wyraża zgody na przebywanie zwierząt na łóżku oraz sofach, a także załatwiania potrzeb fizjologicznych w obrębie pokoju i innych wnętrz hotelowych. 

Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z naprawą lub czyszczeniem w przypadku zabrudzenia wnętrz pokoju (w tym wykładziny, materacy lub innego wyposażenia). Wycena dokonywana jest przez Dyrekcję Hotelu.

Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, gdzie powinny być wyprowadzane na smyczy, a zwierzęta mogące stanowić zagrożenie dla otoczenia również w kagańcach i pod kontrolą dorosłego opiekuna. W szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na teren SPA, kids club, play room. Wyjątek stanowi pies przewodnik.

Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez Jego zwierzę na innych osobach, mieniu Hotelu i Gości.

 

 

§11

Reklamacje

Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.

Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 

 

§12

Postanowienia dodatkowe

        W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów poza wyznaczonymi miejscami. Złamanie zakazu skutkuje obciążeniem gościa w wysokości 500 zł.

         W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.

        Zakazuje się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, pozostawiania materiałów reklamowych i wyborczych, jak również działalności hazardowej.

         Gościom nie wolno dokonywać w pokojach hotelowych jakichkolwiek zmian w umeblowaniu i wyposażeniu.

        Gościom hotelowym nie wolno używać urządzeń i przedmiotów mogących powodować ryzyko związane z uszkodzeniem mienia hotelowego i innych Gości, w szczególności urządzeń mogących spowodować pożar lub zalanie. Dopuszczalne jest używanie w pokoju hotelowym czajników znajdujących się na wyposażeniu pokoi oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pokoi.

W Strefie Wellness obowiązują godziny dla dorosłych: 20:00-22:00.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2024 r. obowiązywać będzie dodatkowa opłata miejscowa w Gminie Podgórzyn dla gości hotelu Lake Hill Resort & Spa oraz Lake Hill Apartments przy pobytach powyżej jednej doby. Opłata może zostać uregulowana podczas zameldowania. Więcej informacji wkrótce.

 

 

§13

Dane Osobowe

Administratorem danych osobowych jest Lake Hill Hotel Sp. z o.o. Sp komandytowa z  siedzibą 58-564 Sosnówka, Ul. Tyrolska 2G, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.  ST. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS, pod numerem KRS: 0000651524, NIP: 5252687387. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się na karcie hotelowej w recepcji.

Dyrekcja Hotelu Lake Hill Resort & Spa

 

Regulamin voucherów 

 

§ 1

 Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i realizacji voucherów

Wystawcą voucherów jest Lake Hill Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Tyrolska 2 G, 58 – 564 Sosnówka, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5252687387.

Wystawca posiada w swojej ofercie następujące rodzaje voucherów:

- kwotowe, - pobytowe.

Vouchery są ewidencjonowane przez Wystawcę, każdy z voucherów posiada swój indywidualny numer identyfikacyjny.

Termin ważności znajduje się na voucherze. Data ważności Vouchera nie ulega przedłużeniu. Vouchery mogą przewidywać ograniczenia w zakresie dostępności terminów, w szczególności ograniczenia, co do pobytu w terminach: tzw. „długich weekendów”, świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Nowego Roku, świąt Wielkanocnych.

Voucher może być wykorzystany jedynie w całości i jednorazowo.

Voucher nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę.

 

§2

Warunki korzystania z Vouchera

Voucher może zostać wykorzystany u wystawcy w obiektach Lake Hill Resort & SPA i Lake Hill Apartments.

Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenie Vouchera od daty jego przekazania do Nabywcy.

Nabywca jest zobowiązany do wcześniejszej rezerwacji pobytu. Podstawą do wykonania usługi jest przez Wystawcę jest uprzednie okazanie Vouchera lub podanie jego numeru.

Nabywcy nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu reszty w przypadku niewykorzystania całej kwoty.

W przypadku gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera Nabywca lub posiadacz Vouchera zobowiązany jest do zapłaty różnicy.

Wystawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach:

- upływ terminu ważności Vouchera

- uszkodzenie Vouchera uniemożliwiające odczytanie jego indywidualnego numeru identyfikacyjnego

- nie dokonano uprzednio rezerwacji zgodnie z treścią ust. 3.

 

§3

 Postanowienia końcowe

Wraz z otrzymaniem Vouchera Nabywca oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu oraz zaakceptował jego postanowienia.

Wystawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

Oferty specjalne

Babie lato w Lake Hill Hotel
od 288 /os./noc
od 288 /os./noc

Wspaniała sceneria Karkonoszy, ciepłe promienie jesiennego słońca. Pomyśl o jesiennych wakacjach w hotelu Lake Hill.

Szczegóły oferty

Babie lato w Lake Hill Hotel

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Hotel
od 228 /os./noc
od 228 /os./noc

Spontaniczny wyjazd w góry? Dlaczego nie! Skorzystaj z naszej oferty elastycznej - gwarancja najniższej ceny w przypadku rezerwacji online wraz z możliwością ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Hotel

Cena dnia ze śniadaniem i obiadokolacją w Lake Hill Hotel
od 348 /os./noc
od 348 /os./noc

Spontaniczny wyjazd w góry? Dlaczego nie! Skorzystaj z naszej oferty elastycznej - gwarancja najniższej ceny z możliwością bezpłatnej anulacji. Wypocznij ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem i obiadokolacją w Lake Hill Hotel

Oferta BASIC w Lake Hill Hotel
od 153 /os./noc
od 153 /os./noc

Szukasz ekonomicznego rozwiązania, by spędzić urlop poza domem? Sprawdź naszą limitowaną Ofertę BASIC w Lake Hill Hotel w atrakcyjnej cenie!

Szczegóły oferty

Oferta BASIC w Lake Hill Hotel

Boże narodzenie w Lake Hill Hotel
od 378 /os./noc
od 378 /os./noc

Prawdziwa magia świąt w Lake Hill Resort & SPA.

Szczegóły oferty

Boże narodzenie w Lake Hill Hotel

Bal Sylwestrowy w Lake Hill Hotel
od 600 /os./noc
od 600 /os./noc

Baw się wyśmienicie na balu w restauracji a'la carte podczas Nocy Sylwestrowej i powitaj Nowy Rok z widokiem na pasmo Karkonoszy.

Szczegóły oferty

Bal Sylwestrowy w Lake Hill Hotel

Sylwester GOLDEN PARTY w Lake Hill Hotel
od 500 /os./noc
od 500 /os./noc

Tańcz i baw się z nami przez całą noc, by radośnie wejść w Nowy Rok!

Szczegóły oferty

Sylwester GOLDEN PARTY w Lake Hill Hotel

Złota jesień w Lake Hill Apartments
od 246 /os./noc
od 246 /os./noc

Wymarzone miejsce dla rodzinnej przygody w sercu malowniczych Karkonoszy. Czekamy z otwartymi ramionami i przepięknymi widokami. Przyjedźcie i przekonajcie ...

Szczegóły oferty

Złota jesień w Lake Hill Apartments

Fight Camp w Lake Hill z Mateuszem Don Diego Kubiszynem
od 414 /os./noc
od 414 /os./noc

Fight Camp w Lake Hill z Mateuszem Don Diego Kubiszynem, niepokonanym w walkach na gołe pięści Mistrzem Gromdy, oprócz mistrza walk na gołe pięści ...

Szczegóły oferty

Fight Camp w Lake Hill z Mateuszem Don Diego Kubiszynem

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Apartments z dostępem do strefy wellness
od 134 /os./noc
od 134 /os./noc

Marzysz o chwili wytchnienia w otoczeniu zieleni, wody i gór? To wszystko znajdziesz w naszych rodzinnych i przestronnych apartamentach, które idealnie ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Apartments z dostępem do strefy wellness

Boże Narodzenie w Lake Hill Apartments
od 310 /os./noc
od 310 /os./noc

Rodzinne święta w samym sercu Karkonoszy.

Szczegóły oferty

Boże Narodzenie w Lake Hill Apartments

Sylwester GOLDEN PARTY w Lake Hill Apartments
od 415 /os./noc
od 415 /os./noc

Baw się doskonale w rytmie złotych przebojów podczas Nocy Sylwestrowej i przywitaj Nowy Rok w otoczeniu Karkonoszy!

Szczegóły oferty

Sylwester GOLDEN PARTY w Lake Hill Apartments

Sylwestrowa DOMÓWKA w Lake Hill Apartments
od 210 /os./noc
od 210 /os./noc

Powitaj nowy rok kameralnie w zaciszu Karkonoszy - zapraszamy na DOMÓWKĘ w Lake Hill Apartments!

Szczegóły oferty

Sylwestrowa DOMÓWKA w Lake Hill Apartments

Long stay dla biznesu - oferta dla pracujących zdalnie w Lake Hill Apartments
od 128 /os./noc
od 128 /os./noc

Hotel office w otoczeniu natury - oferta skierowana do osób, które pracując zdalnie chcą połączyć efektywną pracę z możliwością przyjemnego ...

Szczegóły oferty

Long stay dla biznesu - oferta dla pracujących zdalnie w Lake Hill Apartments

Cena dnia bez wyżywienia w Lake Hill Apartments
od 59 /os./noc
od 59 /os./noc

Szukasz idealnego miejsca na niezależny odpoczynek z całą rodziną, a może chcesz spędzić więcej czasu ze swoją drugą połówką? Wybierz się ...

Szczegóły oferty

Cena dnia bez wyżywienia w Lake Hill Apartments

Zobacz wszystkie oferty

Tyrolska 2 G
58-564 Sosnówka, PL

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Lake Hill Hotel Sp. z o .o. Sp. Komandytowa, Tyrolska 2G, 58-564, Sosnówka Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane