1. ZAMELDOWANIE
Gdzie mogę się zameldować?
Poniżej mapka kompleksu Lake Hill Resort & SPA i Lake Hill Apartments. Główna recepcja znajduje się w naszym Hotelu. To właśnie tam zameldujesz się
i otrzymasz wszystkie najważniejsze informacje na temat Twojego apartamentu i pobytu oraz będziesz mógł uregulować należności.
Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności apartamentów.
Przed wcześniejszym przyjazdem prześlij zapytanie na adres: rezerwacja@lakehill.pl lub zadzwoń tel. 724 888 800.
Co muszę przygotować, by zameldować się w Apartamentach?
Do zameldowania potrzebne jest tylko imię, nazwisko i ewentualnie numer rezerwacji.
Kiedy mogę rozliczyć swój pobyt?
Podczas zameldowania rozliczany jest pobyt, a wszelkie dodatkowe usługi powinny być opłacone przy składaniu zamówienia.
2. RESTAURACJA I POSIŁKI
Jak wydawane są śniadania?
Śniadania serwowane są w formie bufetu w godzinach 8:00 - 11:00 w Hali Eventowej.
Gdzie mogę coś zjeść?
Jesteś zainteresowany kupnem obiadokolacji? Zapytaj o szczegóły w Recepcji Głównej Hotelu.
Zasmakuj nowych dań z naszego sezonowego menu a'la carte w hotelowej Restauracji czynnej w godzinach 13:00-23:00. Ostatnie zamówienia prosimy składać najpóźniej do 22:30. Natomiast od godziny 11:00 zapraszamy do Lobby Baru w Hotelu w budynku A, gdzie możesz zamówić napoje, a po godzinie 13:00 startuje nasze menu Lobby Baru.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas zameldowania. Będziemy mogli wówczas odnotować Twoją prośbę i przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.
Czy można zapłacić za zamówienie na miejscu?
Płatność jest realizowana przy składaniu zamówienia. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.
3. STREFA WELLNESS
Czy strefa wellness w Lake Hill Resort & SPA jest dostępna dla gości Lake Hill Apartments?
Strefa wellness jest dostępna wyłącznie dla gości Lake Hill Apartments, którzy wykupili pakiet z dostępem do strefy wellness.
Wellness otwarty codziennie w godzinach 8:00-22:00.
Strefa wyłącznie dla dorosłych: 20:00-22:00 | Strefa wellness dla dzieci: 12:00-14:00.
Ręczniki basenowe na cały pobyt znajdziesz w apartamencie.
Wymiana ręcznika jest dodatkowo płatna - 30 PLN za sztukę. Prośbę należy zgłosić w Recepcji.
Oferujemy również możliwość zakupienia biletów do Term Cieplickich wraz ze zniżką - więcej informacji znajdziesz w Recepcji Głównej.
4. SERWIS APARTAMENTÓW
Czy mogę zamówić sprzątanie apartamentu?
W apartamentach serwis sprzątający jest tylko i wyłącznie na zamówienie Gościa. Koszt usługi to 123 zł.
Gdzie należy zgłosić serwis apartamentu?
Usługę należy zgłosić w Recepcji dziennej Lake Hill Apartments lub Recepcji głównej Lake Hill Resort & SPA maksymalnie do godz. 14:00.
5. WYMELDOWANIE
Do której godziny można się wymeldować z apartamentów? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Skorzystaj z opcji szybkiego wymeldowania i zostaw swoje karty od apartamentu w skrzynce przy recepcji dziennej. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji głównej. O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji.
Gdzie mogę rozliczyć pobyt? Czy jest opcja szybkiego wymeldowania?
Pobyt całościowo powinien zostać rozliczony przy zameldowaniu w Recepcji głównej. Skorzystaj z opcji szybkiego wymeldowania i zostaw swoje karty od apartamentu w skrzynce przy recepcji dziennej.
6. DODATKOWE INFORMACJE
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
W soboty i niedziele w godzinach 7:00-19:00 działa Recepcja dzienna Lake Hill Apartments. W tygodniu oraz po godzinie 19:00 prosimy o kontakt z Recepcją Główną, która znajduje się w budynku A.
Czy można wypożyczyć sprzęt sportowy?
Wypożyczalnia Carving Ski znajduje się na miejscu w hotelu, a także szkółka narciarska.
Tel. 506 048 116
Gdzie można przechować narty i pozostały sprzęt sportowy?
Oznaczona narciarnia znajduje się na parterze w budynku C i D.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Umów się indywidualnie na zabiegi. Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin.
tel. 784 066 275
mail: lakehill@la-perla.pl
Jestem tutaj pierwszy raz i chciałbym lepiej poznać okolicę, od czego mam zacząć?
Zapytaj w Recepcji dziennej o mapkę okolicy, gdzie znajdziesz najbliższe atrakcje.
- Off-Road samochodami terenowymi,
- Tematyczne wycieczki z lokalnym przewodnikiem,
- Trasy rowerowe singletrack,
- Trasy spacerowe wokół Zalewu Sosnówka.
Szczegółowych informacji udzieli Recepcja dzienna lub Dział Marketingu pod numerem telefonu 724-888-811.
WiFi:
Użytkownik - lake
Hasło - hill
Numery wewnętrzne:
Recepcja: 3333
Restauracja: 3334