1. ZAMELDOWANIE
Gdzie mogę się zameldować?
Poniżej mapka kompleksu Lake Hill Resort & SPA i Lake Hill Apartments. Główna recepcja znajduje się w naszym Hotelu. To właśnie tam zameldujesz się i otrzymasz wszystkie najważniejsze informacje na temat Twojego pokoju i pobytu oraz będziesz mógł uregulować należności.
Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności pokoi.
Przed wcześniejszym przyjazdem prześlij zapytanie na adres: rezerwacja@lakehill.pl lub zadzwoń tel. 724 888 800.
Co muszę przygotować, by móc szybko i sprawnie zameldować się w Hotelu?
Do zameldowania potrzebny będzie tylko dowód tożsamości, numer rezerwacji i numer rejestracyjny samochodu.
Kiedy mogę rozliczyć pobyt?
Podczas zameldowania możesz rozliczyć swój pobyt.
Dodatkowe usługi, np. room service zostaną rozliczone przy wymeldowaniu.
2. RESTAURACJA I POSIŁKI
Jak wydawane są śniadania?
Obecnie śniadania serwujemy w formie bufetu w godzinach 8:00-11:00.
Jak wydawane są obiadokolacje?
Obecnie obiadokolacje serwujemy w godzinach 16:00-19:00.
Czy mogę dokupić obiadokolację na miejscu?
Już podczas dokonywania rezerwacji możesz wykupić obiadokolację, ale umożliwiamy również dokupienie obiadokolacji na miejscu do godz. 14:00.
Koszt obiadokolacji dla osoby dorosłej to 120 PLN.
Dzieci do 4. roku życia otrzymują obiadokolację za darmo po wykupieniu posiłku przez rodziców.
Dzieci i młodzież 5-12 lat - 60 PLN.
Skąd będę wiedzieć jakie menu obowiązuje na obiadokolacji?
Spokojnie, nasi kelnerzy przedstawią Ci menu obiadokolacji na dany dzień.
Czy w międzyczasie można złożyć zamówienie na jedzenie lub napoje?
Oczywiście! Zapraszamy do naszego Lobby Baru w budynku A na parterze. Od godziny 11:00 możesz zakupić napoje i alkohole. W godzinach 13:00-23:00 startuje nasze menu Lobby Bar, gdzie ostatnie zamówienie prosimy składać najpóźniej do 22:30.
Również zachęcamy do spróbowania nowego a'la carte w Restauracji w godzinach 13:00-23:00 - ostatnie zamówienie o 22:30.
Jak działa Room Service?
Od godziny 19:00 uruchamiamy usługę Room Service z dostarczaniem posiłków i napoi do pokojów. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie pod numerem 9820.
Koszt usługi to 30 PLN. Ostatnie zamówienie przyjmujemy najpóźniej do 22:30.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas zameldowania. Będziemy mogli wówczas odnotować Twoją prośbę i przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność za zamówienie w Lobby Barze czy Room Service może być realizowana zarówno przy składaniu zamówienia, jak i dopisane do rachunku końcowego za pobyt. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.
3. STREFA WELLNESS
Czy można korzystać ze strefy wellness?
Strefa Wellness jest dostępna tylko i wyłącznie dla Gości Hotelu.
Jak działa strefa wellness?
Od poniedziałku do niedzieli można korzystać ze strefy wellness w godzinach 8:00-22:00.
W godzinach 20:00-22:00 strefa jest przeznaczona wyłącznie dla dorosłych.
Gdzie mogę się przebrać, zostawić rzeczy na basen?
Zapraszamy do skorzystania z szatni basenowych, które znajdują się przy wejściu głównym do strefy wellness.
Czy sauny normalnie działają?
Tak, wszystkie sauny są dostępne dla Gości.
Czy sala fitness działa normalnie?
Tak, strefa fitness jest dostępna dla Gości - wyłącznie dla dorosłych i młodzieży powyżej 16. roku życia.
4. SERWIS POKOI
Czy mogę zamówić sprzątanie pokoju?
Zgłoś potrzebę serwisu bezpośrednio w Recepcji głównej lub telefonicznie pod numerem wewnętrznym 800 albo 724 88 88 00.
Jak wygląda serwis pokoi?
Usługę należy zgłosić w Recepcji głównej, a następnie wywiesić zawieszkę na drzwiach. Sprzątanie odbywa się wyłącznie na życzenie Gości i pod ich nieobecnością.
5. WYMELDOWANIE
Do której godziny można się wymeldować? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji.
O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji w dniu poprzedzającym wyjazd.
6. DODATKOWE INFORMACJE
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
Recepcja jest czynna całodobowo.
Czy można wypożyczyć sprzęt sportowy?
Oczywiście! Na miejscu posiadamy wypożyczalnię rowerów elektrycznych, a zimą zapraszamy do wypożyczalni Carving Ski, gdzie znajduje się również szkółka narciarska.
Gdzie można przechować własny sprzęt sportowy?
Oznaczona rowerowania i narciarnia znajdują się na parterze hotelu, za Recepcją.
Przyjeżdżam z dziećmi, czy w Hotelu znajdą się dla nich jakieś atrakcje?
Najmłodszych Gości zapraszamy do Kids Room w budynku A na poziomie 0. Starsze dzieci i młodzież mogą spędzić czas wolny w Play Room również w budynku A na poziomie 0, gdzie znajdują się piłkarzyki i konsola PlayStaytion.
Gry i pady do wypożyczenia znajdują się w Recepcji Głównej.
Zamgławianie obu stref odbywa się w godzinach 11:00-11:30 oraz 18:00-18:30.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Umów się indywidualnie na zabiegi. Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin.
tel. 784 066 275
mail: lakehill@la-perla.pl
Jestem tutaj pierwszy raz i chciałbym lepiej poznać okolicę, od czego mam zacząć?
Zapytaj w Recepcji o mapkę okolicy, gdzie znajdziesz najbliższe atrakcje.
Zachęcamy także do śledzenia naszych atrakcji wakacyjnych na stronie i mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o tym, co dzieje się w naszym Hotelu!
WiFi:
Użytkownik - lake
Hasło - hill
Numery wewnętrzne:
Recepcja: 800
Lobby Bar: 9810
Restauracja: 9820
Klinika La Perla: 9814
Basen: 9812