Lake Hill Resort & Spa, Sosnówka
, Sosnówka
Przyjazd
Wyjazd

Bezpieczeństwo

Bezpieczny hotel

Miejsce godne zaufania

W Lake Hill stawiamy na równowagę i bliski kontakt z przyrodą. Dlatego nie bez powodu wybraliśmy na nasz hotel taką lokalizację, która stwarza doskonałe warunki do odpoczynku i relaksu. Kojące widoki na góry i Zalew Sosnówka, rozległy teren z dala od zgiełku i ruchu charakterystycznego dla miejscowości turystycznych.

Sama architektura, rozkład pokoi i położenie powodują, że nasi Goście czują się kameralnie i bezpiecznie z  zachowaniem  bezpiecznego dystansu.

Stosujemy wszelkie możliwe procedury bezpieczeństwa jednocześnie dbając o to, aby nie zaburzyć atmosfery wypoczynku i relaksu nadmiernymi obostrzeniami.

Po  pierwsze świeże powietrze. Nasze systemy wentylacyjne działają 24 godziny na dobę w całkowitej recyrkulacji  – całe powietrze – czyste, niezanieczyszczone pobierane jest z czerpni dachowych umieszczonych na wysokości 25 m zlokalizowanych od strony gór i zalewu, po czym całkowicie jest wydalane na zewnątrz. W centralach wentylacyjnych stosujemy filtry Hepa zatrzymujące grzyby, wirusy itp.

Poniżej znajdziecie Państwo opis stosowanych w hotelu zasad związanych z bezpieczeństwem mikrobiologicznym.

BEZPIECZNA PRACA

Nasi pracownicy:

  • Przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.
  • Regularnie dokonują dezynfekcji rąk z użyciem środka dezynfekcyjnego na bazie alkoholu oraz dbają o higienę swoją i miejsca pracy.
  • Przed przystąpieniem do pracy obowiązkowo myją ręce wodą z mydłem.
  • Zachowują obowiązkowy dystans od rozmówcy min. 1,5 m.
  • Przyjeżdżają własnymi środkami lokomocji - rekomendujemy pracownikom unikanie dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej.
  • Przypadku podejrzenia  wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie pozostania w domu i skontaktowania się  z lekarzem.
  • Zaopatrzeni są  w maski, przyłbice, rękawiczki jednorazowego użytku, jednorazowe fartuchy fizelinowe.
  • Przeprowadzają dezynfekcję stanowisk pracy po każdej zmianie.
  • Regularnie wietrzymy i ozonujemy pomieszczenia po każdym pobycie gości.
  • Ograniczamy do minimum zebrania i narady, preferujemy kontakt mailowy i telefoniczny.
  • Zmniejszyliśmy liczby pracowników korzystających ze wspólnych obszarów w danym czasie.
  • Wprowadziliśmy obowiązek stosowania środków ochrony osobistej przez dostawców hotelu.
  • Opracowaliśmy procedury postępowania na wypadek podejrzenia wystąpienia sytuacji zakażenia oraz przeszkoliliśmy w tym względzie personel.
  • Stanowiska pracy oddalone są od siebie o minimum 1,5 m.

BEZPIECZNY POBYT 

  • Przy wejściu do Hotelu i restauracji ustawiliśmy urządzenia bezdotykowe z płynem do dezynfekcji rąk.
  • W recepcji, TV oraz przy regulaminie hotelu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
  • Dla naszych Gości udostępniliśmy w  recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza. W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją.
  • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem lub płynem do dezynfekcji zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach.
  • Zachęcamy Gości do utrzymania bezpiecznych odległości w kontaktach osobistych.
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk

POKOJE

  • Regularnie wymieniamy powietrze  i ozonujemy pokoje po każdym pobycie przez minimum godzinę.
  • Dokładnie czyścimy i odkażamy z najwyższą dbałością wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, klamki, włączniki, sterownik, pilot do telewizora, telefon.
  • Ograniczyliśmy rutynowe sprzątanie pokojów, które teraz odbywa się jedynie na życzenie gości.
  • W każdym pokoju w łazience znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk.
  • Pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej ( przyłbica, rękawiczki, fartuch flizelinowe, maski). Po zakończeniu pracy w danym pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju takie rzeczy jak pościel, ręczniki, szlafroki.
  • Po każdym gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie pokoju oraz dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych, w tym ozonowanie.

RECEPCJA

  • Wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi min. 2 metry.
  • Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
  • Ograniczyliśmy czas obsługi gościa do niezbędnego minimum, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi.
  • Rekomendujemy naszym Gościom dokonywanie płatności bezgotówkowych.
  • Regularnie dezynfekujemy całe wyposażenie recepcji tj. blat, terminale płatnicze, karty meldunkowe, karty do pokoi, długopisy, tablety, klawiatury, sprzęt komputerowy, telefony.
  • Na blacie recepcyjnym zamontowaliśmy przegrodę ochronną.
  • Stanowiska recepcyjne oddalone są od siebie o 1.5m.
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekcyjnych w holu recepcyjnym.
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i zobowiązania się do ich przestrzegania.
  • W celu uniknięcia kolejek rekomendujemy uregulowanie płatności za pobyt podczas check-in lub dzień przed wyjazdem.
  • Wietrzymy hol recepcyjny codziennie przez minimum godzinę.

RESTAURACJA

  • Przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, każdy gość korzystający z niej ma obowiązek dezynfekcji dłoni.
  • Posiłki serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi rządu. Więcej informacji znajdą Państwa w informatorach hotelowych lub w Recepcji.
  • Dokonujemy codziennej wentylacji restauracji przez minimum 1 godzinę.
  • Sztućce, trzymane są pod bakteriobójczymi lampami UV.
  • Personel obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych, maseczkach oraz przyłbicach, które wymieniane są regularnie.
  • Nasi kucharze pracują w rękawiczkach, maseczkach, przyłbicach.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu.
  • Produkty wykorzystywane do produkcji posiłków trzymane są pod lampami UV.
  • Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.

LOBBY BAR

  • W strefie Lobby Bar znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
  • Obsługa wyposażona jest w maski ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz przyłbice.
  • Każdorazowo dezynfekujmy wyposażenie Lobby Baru (expressy, shakery).
  • Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.

SALE KONFERENCYJNE

  • Wszystkie nasze pomieszczenia konferencyjne są regularnie wietrzone.
  • Przed salami bądź w salach znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
  • Po zakończonych spotkaniach sale są wietrzone, czyszczone i ozonowane,  a ich wyposażenie takie jak włączniki, projektor, rzutnik, sterowniki, klamki podlegają dezynfekcji.
  • Układ krzeseł w salach konferencyjnych odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w odstępach minimum 1,5 metra.

KIDS ROOM

  • Pomieszczenie dedykowane dzieciom podlega codziennej dezynfekcji i sprzątaniu.
  • Na bieżąco prowadzimy dezynfekcję zabawek, z których korzystają najmłodsi.
  • Prowadzimy regularne przerwy techniczne Kids Room’u (minimum raz na dwie godziny).
  • Wycofaliśmy pluszowe zabawki dla dzieci.

SIŁOWNIA / SPORT

  • W siłowni znajdują się środki do dezynfekcji sprzętu, a także wprowadziliśmy dystans pomiędzy urządzeniami fitness.
  • Działanie siłowni uzależnione jest od aktualnych wytycznych sanepiu oraz rozporządzeń rządowych.

WELLNESS

  • Strefa Wellness działa zgodnie z obowiązującymi wytycznymi rządu. Więcej informacji znajdą Państwo w informatorach pokojowych lub w Recepcji.
  • Otworzyliśmy jedno wejście na basen obok ratownika.
  • Przygotowaliśmy pojemniki na klucze do szafek (po ich użyciu) w celu ich dezynfekcji.
  • Ograniczyliśmy wydawanie ręczników basenowych, goście używają ręczników z pokoi hotelowych w szczególności w saunie i na leżakach basenowych.

CZĘŚCI WSPÓLNE

  • Udostępniliśmy w miejscach ogólnodostępnych bezdotykowe podajniki środków do dezynfekcji rąk.
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia dłoni.
  • Regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze, przyciski w windach, siedzenia i stoliki w strefach ogólnodostępnych.
  • Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
  • Na terenie hotelu ustawione zostały kosze na śmieci umożliwiające segregację otwierane bezdotykowo.
  • Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych.
  • Części wspólne czyszczone są przez osoby wyposażone w niezbędny sprzęt ochronny tj. rękawice jednorazowe, maseczki oraz przyłbice.

Oferty specjalne

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Hotel
od 200 /os./noc
od 200 /os./noc

Spontaniczny wyjazd w góry? Dlaczego nie! Skorzystaj z naszej oferty elastycznej - gwarancja najniższej ceny w przypadku rezerwacji online wraz z możliwością ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Hotel

Cena dnia ze śniadaniem i obiadokolacją w Lake Hill Hotel
od 330 /os./noc
od 330 /os./noc

Spontaniczny wyjazd w góry? Dlaczego nie! Skorzystaj z naszej oferty elastycznej - gwarancja najniższej ceny z możliwością bezpłatnej anulacji. Wypocznij ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem i obiadokolacją w Lake Hill Hotel

Złota Jesień w Lake Hill Hotel
od 287 /os./noc
od 287 /os./noc

Złap oddech w samym sercu Karkonoszy. Delektuj się jesiennymi urokami w otoczeniu gór i nietuzinkowych widoków. Lake Hill Resort & Spa to stylowe miejsce ...

Szczegóły oferty

Złota Jesień w Lake Hill Hotel

Romantycznie w Lake Hill Hotel
od 308 /os./noc
od 308 /os./noc

Zrelaksuj się i spędź romantycznie czas z najbliższą osobą.

Szczegóły oferty

Romantycznie w Lake Hill Hotel

Boże Narodzenie w Lake Hill Hotel
od 500 /os./noc
od 500 /os./noc

Poczuj świąteczną atmosferę w Lake Hill Resort & SPA.

Szczegóły oferty

Boże Narodzenie w Lake Hill Hotel

Sylwester w Lake Hill Hotel
od 667 /os./noc
od 667 /os./noc

Rozpocznij Nowy Rok z Lake Hill Resort & SPA. Zbliża się czas refleksji, zmian i nowych postanowień, które tym razem możesz podjąć w pięknym miejscu ...

Szczegóły oferty

Sylwester w Lake Hill Hotel

Business Hub w Lake Hill Hotel
od 294 /os./noc
od 294 /os./noc

Zamień rutynę pracy w domu na Business hub w Lake Hill Resort & SPA!

Szczegóły oferty

Business Hub w Lake Hill Hotel

Złota Jesień w Karkonoszach w Lake Hill Apartments
od 80 /os./noc
od 80 /os./noc

Podaruj sobie i bliskim chwilę wytchnienia w malowniczych Karkonoszach. Nasze niezależne i przestronne apartamenty z aneksem kuchennym idealnie sprawdzą ...

Szczegóły oferty

Złota Jesień w Karkonoszach w Lake Hill Apartments

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Apartments
od 87 /os./noc
od 87 /os./noc

Marzysz o chwili wytchnienia w otoczeniu zieleni, wody i gór? To wszystko znajdziesz w naszych rodzinnych i przestronnych apartamentach, które idealnie ...

Szczegóły oferty

Cena dnia ze śniadaniem w Lake Hill Apartments

Oferta bez wyżywienia w Lake Hill Apartments
od 42 /os./noc
od 42 /os./noc

Szukasz idealnego miejsca na niezależny odpoczynek z całą rodziną, a może chcesz spędzić więcej czasu ze swoją drugą połówką? Wybierz się ...

Szczegóły oferty

Oferta bez wyżywienia w Lake Hill Apartments

Zobacz wszystkie oferty

Tyrolska 2 G
58-564 Sosnówka, PL

Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij