Lake Hill Resort & Spa, Sosnówka
, Sosnówka
Przyjazd
Wyjazd

Bezpieczeństwo

Bezpieczny hotel

Miejsce godne zaufania

W Lake Hill stawiamy na równowagę i bliski kontakt z przyrodą. Dlatego nie bez powodu wybraliśmy na nasz hotel taką lokalizację, która stwarza doskonałe warunki do odpoczynku i relaksu. Kojące widoki na góry i Zalew Sosnówka, rozległy teren z dala od zgiełku i ruchu charakterystycznego dla miejscowości turystycznych.

Sama architektura, rozkład apartamentów  i położenie powodują, że nasi Goście czują się kameralnie i bezpiecznie z  zachowaniem  bezpiecznego dystansu.

Stosujemy wszelkie możliwe procedury bezpieczeństwa jednocześnie dbając o to, aby nie zaburzyć atmosfery wypoczynku i relaksu nadmiernymi obostrzeniami.

Po  pierwsze świeże powietrze. Nasze systemy wentylacyjne działają 24 godziny na dobę w całkowitej recyrkulacji  – całe powietrze – czyste, niezanieczyszczone pobierane jest z czerpni dachowych umieszczonych na wysokości 25 m zlokalizowanych od strony gór i zalewu, po czym całkowicie jest wydalane na zewnątrz. W centralach wentylacyjnych stosujemy filtry Hepa zatrzymujące grzyby, wirusy itp.

Poniżej znajdziecie Państwo opis stosowanych w hotelu zasad związanych z bezpieczeństwem mikrobiologicznym.

BEZPIECZNA PRACA

 Nasi pracownicy:

  • Przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów,
  • Regularnie dokonują dezynfekcji rąk z użyciem środka dezynfekcyjnego na bazie alkoholu oraz dbają o higienę swoją i miejsca pracy
  • Przed przystąpieniem do pracy obowiązkowo myją ręce wodą z mydłem,
  • Zachowują obowiązkowy dystans od rozmówcy min. 1,5 m
  • Przyjeżdżają własnymi środkami lokomocji - rekomendujemy pracownikom unikanie dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej
  • Przypadku podejrzenia  wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie pozostania w domu i skontaktowania się  z lekarzem
  • Zaopatrzeni są  w maski, przyłbice, rękawiczki jednorazowego użytku, jednorazowe fartuchy flizelinowe
  • Przeprowadzają dezynfekcję stanowisk pracy po każdej zmianie
  • Regularnie wietrzymy i ozonujemy pomieszczenia po każdym pobycie gości
  • Ograniczamy do minimum zebrania i narady, preferujemy kontakt mailowy i telefoniczny,
  • Zmniejszyliśmy liczby pracowników korzystających ze wspólnych obszarów w danym czasie
  • Wprowadziliśmy obowiązek stosowania środków ochrony osobistej przez dostawców hotelu
  • Opracowaliśmy procedury postępowania na wypadek podejrzenia wystąpienia sytuacji zakażenia oraz przeszkoliliśmy w tym względzie personel,
  • Stanowiska pracy oddalone są od siebie o minimum 1,5 m

BEZPIECZNY POBYT 

  • Przy wejściu do Hotelu i restauracji ustawiliśmy urządzenia bezdotykowe z płynem do dezynfekcji rąk,
  • W recepcji dostępny jest dla wszystkich gości  pakiet z podstawowymi środkami ochrony (maska, chusteczki do dezynfekcji, płyn do dezynfekcji 50 ml),
  • W recepcji, TV oraz przy regulaminie hotelu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19
  • Dla naszych Gości udostępniliśmy w  recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza. W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją.
  • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną,
  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem lub płynem do dezynfekcji zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
  • Zachęcamy Gości do utrzymania bezpiecznych odległości w kontaktach osobistych,
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk,
  • Wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób w nim nie zakwaterowanych

POKOJE:

  • Regularnie wymieniamy powietrze  i ozonujemy pokoje po każdym pobycie przez minimum godzinę
  • Dokładnie czyścimy i odkażamy z najwyższą dbałością wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, klamki, włączniki, sterownik, pilot do telewizora, telefon
  • Ograniczyliśmy rutynowe sprzątani pokojów, które teraz odbywa się jedynie na życzenie gości 
  • W każdym apartamencie w łazience znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk
  • Pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej             ( przyłbica, rękawiczki, fartuch flizelinowe, maski) Po zakończeniu pracy w danym pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju takie rzeczy jak pościel, ręczniki, szlafroki
  • Po każdym gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie pokoju oraz dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych, w tym ozonowanie.

RECEPCJA:

  • Wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi min. 2 metry,
  •  Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość,
  • Ograniczyliśmy czas obsługi gościa do niezbędnego minimum, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi
  • Pracownicy recepcji obsługują Gości w maseczkach, rękawiczkach jednorazowych oraz przyłbicach.
  • Rekomendujemy naszym Gościom dokonywanie płatności bezgotówkowych
  • Regularnie dezynfekujemy całe wyposażenie recepcji tj. blat, terminale płatnicze, karty meldunkowe, karty do pokoi, długopisy, tablety, klawiatury, sprzęt komputerowy, telefony
  • Na blacie recepcyjnym zamontowaliśmy przegrodę ochronną.
  • Stanowiska recepcyjne oddalone są od siebie o 1.5m
  •  Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekcyjnych w holu recepcyjnym
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i zobowiązania się do ich przestrzegania
  • Każdy meldujący się Gość musi wypełnić wywiad epidemiologiczny w kierunku COVID-19
  • W celu uniknięcia kolejek rekomendujemy uregulowanie płatności za pobyt podczas check-in lub dzień przed wyjazdem.
  • Wietrzymy hol recepcyjny codziennie przez minimum godzinę

RESTAURACJA

  • Przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, każdy gość korzystający z niej ma obowiązek dezynfekcji dłoni
  • Posiłki serwowane są bezpośrednio do stolików
  • Nasi Goście mają możliwość zjedzenia posiłku na tarasach restauracyjnych
  • Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików min. 1,5 metra w wyznaczonych strefach,
  • Dokonujemy codziennej wentylacji restauracji przez minimum 1 godzinę
  • Dezynfekujemy stolik, krzesło, menu w restauracji po każdym Gościu
  • Sztućce, trzymane są pod bakteriobójczymi lampami UV
  • Na stołach położyliśmy obrusy jednorazowe
  • Zrezygnowaliśmy z organizacji posiłków w formie bufetowej,
  • Personel obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych, maseczkach oraz przyłbicach,  które wymieniane są regularnie
  • Nasi kucharze pracują w rękawiczkach, maseczkach, przyłbicach.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu
  • Produkty wykorzystywane do produkcji posiłków trzymane są pod lampami UV
  • Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą

LOBBY BAR

  • W strefie Lobby Bar znajdują się środki do dezynfekcji rąk,
  • Ograniczyliśmy liczbę osób mogących jednocześni przebywać w Lobby Bar
  • Lobby Bar wyposażony jest w przestronny taras na świeżym powietrzu,
  • Obsługa wyposażona jest w maski ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz przyłbice
  • Dezynfekujemy stoliki, krzesła po każdym gościu,
  • Każdorazowo dezynfekujmy wyposażenie Lobby Baru (expressy, shakery)
  • Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą

SALE KONFERENCYJNE

  • Wszystkie nasze pomieszczenia konferencyjne są regularnie wietrzone,
  • Przed salami bądź w salach znajdują się środki do dezynfekcji rąk,
  • Po zakończonych spotkaniach sale są wietrzone, czyszczone i ozonowane,  a ich wyposażenie takie jak włączniki, projektor, rzutnik, sterowniki, klamki podlegają dezynfekcji
  • Układ krzeseł w salach konferencyjnych odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w odstępach minimum 1,5 metra

KIDS ROOM

  • Pomieszczenie dedykowane dzieciom podlega codziennej dezynfekcji i sprzątaniu,
  • Na bieżąco prowadzimy dezynfekcję zabawek, z których korzystają najmłodsi
  • Prowadzimy regularne przerwy techniczne Kids Room’u (minimum raz na dwie godziny)
  • Wycofaliśmy pluszowe zabawki dla dzieci.

SIŁOWNIA / SPORT

  • Przestrzeń sportowa, sala ćwiczeń, jest dezynfekowana, wietrzona i ozonowana każdego dnia
  • Sala ćwiczeń w której prowadzone są zajęcia zorganizowane dla Gości hotelowych podlega dezynfekcji po ich zakończeniu,
  • Zalecamy gościom dezynfekcję sprzętu sportowego po zakończonych ćwiczeniach,
  • Regularnie dezynfekujemy sprzęt w siłowni,
  • W siłowni mogą przebywać maksymalnie 4 osoby

WELLNESS

  • Otworzyliśmy jedno weście na basen obok ratownika
  • Nie będzie możliwe wejście do szatni od  strony korytarza
  • Wyłączyliśmy saunę parową
  • Przygotowaliśmy pojemniki na klucze do szafek (po ich użyciu) w celu ich dezynfekcji
  • Ograniczyliśmy wydawanie ręczników basenowych, goście używają ręczników z pokoi hotelowych w szczególności w saunie i na leżakach basenowych

CZĘŚCI WSPÓLNE

  • Udostępniliśmy w miejscach ogólnodostępnych bezdotykowe podajniki środków do dezynfekcji rąk,
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia dłoni,
  • Regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze, przyciski w windach, siedzenia i stoliki w strefach ogólnodostępnych
  • W trosce o zachowanie stosowania zaleceń wprowadziliśmy zasadę poruszania się w windą tylko przez maksymalnie dwie osoby lub rodzinę
  • Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych,
  • Na terenie hotelu ustawione zostały kosze na śmieci umożliwiające segregację  otwierane bezdotykowo
  • Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych
  • Części wspólne czyszczone są przez osoby wyposażone w niezbędny sprzęt ochronny tj. rękawice jednorazowe, maseczki oraz przyłbice

Oferty specjalne

Listopadowy Długi Weekend
od 519 /noc
od 519 /noc

Ucieknij od codziennego zgiełku i złap oddech w samym sercu Karkonoszy.

Szczegóły oferty

Listopadowy Długi Weekend

Cena dnia - oferta elastyczna
od 485 /noc
od 485 /noc

Gwarancja najniższej ceny w przypadku rezerwacji online! Możliwość bezpłatnej anulacji.

Szczegóły oferty

Cena dnia - oferta elastyczna

Wakacje 2020 w Lake Hill Resort & SPA 5 dni (4 noce)
od 1 450 /os./pobyt
od 1 450 /os./pobyt

Wakacje 2020 w Lake Hill Resort & Spa

Szczegóły oferty

Wakacje 2020 w Lake Hill Resort & SPA 5 dni (4 noce)

Złota Jesień w Lake Hill Resort & Spa
od 945 /os./pobyt
od 945 /os./pobyt

Złap oddech w samym sercu Karkonoszy. Delektuj się jesiennymi urokami w otoczeniu gór i nietuzinkowych widoków. Lake Hill Resort & Spa to stylowe miejsce ...

Szczegóły oferty

Złota Jesień w Lake Hill Resort & Spa

Zobacz wszystkie oferty

Tyrolska 2 G
58-564 Sosnówka, PL

Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij