BEZPIECZNA PRACA
Nasi pracownicy:
- Przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.
- Regularnie dokonują dezynfekcji rąk z użyciem środka dezynfekcyjnego na bazie alkoholu oraz dbają o higienę swoją i miejsca pracy.
- Przed przystąpieniem do pracy obowiązkowo myją ręce wodą z mydłem.
- Zachowują obowiązkowy dystans od rozmówcy min. 1,5 m.
- Przyjeżdżają własnymi środkami lokomocji - rekomendujemy pracownikom unikanie dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej.
- W przypadku podejrzenia wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie pozostania w domu i skontaktowania się z lekarzem.
- Zaopatrzeni są w maski, przyłbice, rękawiczki jednorazowego użytku, jednorazowe fartuchy flizelinowe.
- Przeprowadzają dezynfekcję stanowisk pracy po każdej zmianie.
- Regularnie wietrzymy i ozonujemy pomieszczenia po każdym pobycie gości.
- Ograniczamy do minimum zebrania i narady, preferujemy kontakt mailowy i telefoniczny.
- Zmniejszyliśmy liczby pracowników korzystających ze wspólnych obszarów w danym czasie.
- Wprowadziliśmy obowiązek stosowania środków ochrony osobistej przez dostawców hotelu.
- Opracowaliśmy procedury postępowania na wypadek podejrzenia wystąpienia sytuacji zakażenia oraz przeszkoliliśmy w tym względzie personel.
- Stanowiska pracy oddalone są od siebie o minimum 1,5 m.
BEZPIECZNY POBYT
- Przy wejściu do Apartamentów i w częściach wspólnych ustawiliśmy urządzenia bezdotykowe lub dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
- W recepcji dostępny jest dla wszystkich gości pakiet z podstawowymi środkami ochrony (maska, płyn do dezynfekcji 50 ml).
- W recepcji oraz w apartamentach udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
- Dla naszych Gości udostępniliśmy w recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza. W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją.
- Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem lub płynem do dezynfekcji zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach.
- Zachęcamy Gości do utrzymania bezpiecznych odległości w kontaktach osobistych.
- W apartamentowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.
- Wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób w nim nie zakwaterowanych.
APARTAMENTY
- Regularnie wymieniamy powietrze i ozonujemy pokoje po każdym pobycie przez minimum godzinę.
- Dokładnie czyścimy i odkażamy z najwyższą dbałością wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, klamki, włączniki, sterownik, pilot do telewizora, telefon.
- Ograniczyliśmy rutynowe sprzątani pokojów, które teraz odbywa się jedynie na życzenie gości.
- W każdym apartamencie w łazience znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk.
- Pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej ( przyłbica, rękawiczki, fartuch flizelinowe, maski). Po zakończeniu pracy w danym apartamencie osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do apartamentu takie rzeczy jak pościel, ręczniki.
- Po każdym gościu przeprowadzamy rutynowe sprzątanie apartamentów oraz dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych, w tym ozonowanie.
RECEPCJA GŁÓWNA
- Wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi min. 2 metry.
- Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Ograniczyliśmy czas obsługi gościa do niezbędnego minimum, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi.
- Pracownicy recepcji obsługują Gości w maseczkach lub przyłbicach oraz rękawiczkach jednorazowych.
- Rekomendujemy naszym Gościom dokonywanie płatności bezgotówkowych.
- Regularnie dezynfekujemy całe wyposażenie recepcji tj. blat, terminale płatnicze, karty meldunkowe, karty do pokoi, długopisy, tablety, klawiatury, sprzęt komputerowy, telefony.
- Na blacie recepcyjnym zamontowaliśmy przegrodę ochronną.
- Stanowiska recepcyjne oddalone są od siebie o 1.5m.
- Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekcyjnych w holu recepcyjnym.
- Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i zobowiązania się do ich przestrzegania.
- W celu uniknięcia kolejek rekomendujemy uregulowanie płatności za pobyt podczas check-in lub dzień przed wyjazdem.
- Wietrzymy hol recepcyjny codziennie przez minimum godzinę.
RESTAURACJA LAKE HILL APARTMENTS
- Przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, każdy gość korzystający z niej ma obowiązek dezynfekcji dłoni.
- Posiłki serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi rządu. Więcej informacji znajdą Państwa w informatorach hotelowych lub w Recepcji.
- Aktualnie posiłki serwowane są w formie cateringu, z odbiorem w Restauracji. Konsumpcja jest możliwa w apartamentach.
- Aktualnie Restauracja jest wyłączona z użytkowania.
- Sztućce, trzymane są pod bakteriobójczymi lampami UV.
- Personel obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych, maseczkach oraz przyłbicach, które wymieniane są regularnie.
- Nasi kucharze pracują w rękawiczkach, maseczkach, przyłbicach.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu.
- Produkty wykorzystywane do produkcji posiłków trzymane są pod lampami UV.
- Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.
LOBBY BAR W BUDYNKU LAKE HILL HOTEL
- W strefie Lobby Bar znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
- W Lobby Barze posiłki i napoje wydawane są na wynos zgodnie z nowymi obostrzeniami.
- Obsługa wyposażona jest w maski ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz przyłbice.
- Każdorazowo dezynfekujmy wyposażenie Lobby Baru (ekspresy, shakery).
- Rekomendujemy gościom dokonywanie płatności kartą.
CZĘŚCI WSPÓLNE
- Udostępniliśmy w miejscach ogólnodostępnych bezdotykowe podajniki środków lub dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
- W apartamentowych łazienkach i przestrzeniach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia dłoni.
- Regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze, przyciski w windach, siedzenia i stoliki w strefach ogólnodostępnych.
- Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
- Na terenie hotelu ustawione zostały kosze na śmieci umożliwiające segregację otwierane bezdotykowo.
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych.
- Części wspólne czyszczone są przez osoby wyposażone w niezbędny sprzęt ochronny tj. rękawice jednorazowe, maseczki oraz przyłbice.